Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/webcre01/polbiz.in.ua/www/wp-content/plugins/wordpress-ping-optimizer/cbnet-ping-optimizer.php on line 533

Как вывести украинский товар на польский рынок

kak-vyvesti-ukrainskij-tovar-na-polskij-rynok

Как вывести украинский товар на польский рынок

В продолжение Семинара Polbiz «Польша: новые возможности для бизнеса», который прошел во Львове 19 июня, публикуем совет от Кирилла Нагорного, Маркетинговое бюро Monya Gets, о том как вывести украинский товар на польский рынок:
«Виступ помічника Моні стосувався маркетингових стратегій виходу українського бренду, компанії, продукту, послуги, торгової марки на ринок Польщі.
Українським виробникам, які бажають, щоб поляки змітали з полиць їх товари, Кирило Нагорний дав кілька наступних рекомендацій:
1. Зрозумійте, що насправді є об’єктом просування: компанія, продукт чи послуга. «Це не завжди очевидно. Буває враження, що компанія просуває на ринку продукт, в той час, як насправді вона просуває продукт та його транспортування, а це вже просування послуги», зазначив Кирило Нагорний.
2. Не можна виходити на новий ринок без стратегії, яка включає в себе ґрунтовний SWОT аналіз! «SWОT аналіз має показати сильні та слабкі сторони продукту не на місцевому ринку, а на іноземному, де буде просуватися продукт», – підкреслив помічник Моні.
3. Слідкуйте за тим, щоб у агентства, яке розробляє маркетингову стратегію, були іноземні кейси та партнери або філії у країні просування. Місцеві компанії знають свій ринок краще ніж ті, що знаходяться від нього за сотні кілометрів. Наприклад, «Monya Gets» проводить всі свої дослідження польського ринку в тісній співпраці з польським партнером, компанією “Progress Holding».
4. Будуйте відносини з ринком, а не з людиною, яка нібито «відкриє вам усі двері». Часи, коли двері відчиняло телефонне право та тіньові схеми, вже минули. Сьогодні двері відчиняє професійний маркетинг.
5. Не бійтеся надавати партнерам ґрунтовну інформацію про компанію. Будьте відкриті!
6. Демонструйте здатність працювати системно, в довгостроковій перспективі.
7. П’ять основних етапів виходу на європейський ринок: корпоративний профайл, стратегія виходу на ринок ЄС, план маркетингу, організація продаж, реєстрація юридичної особи, персонал.
На семінарі були представлені архітектурні, будівельні компанії, компанії сфери послуг секторів B2B, B2C. Помічник Моні зазначив, що львів’яни також зацікавлені у співробітництві з харківськими компаніями, отже на Третьому міжнародному бізнес-форумі ми будемо раді побачити ще більше компаній з Західної України».

Читайте также:  Как получить кредит в Польше на развитие бизнеса

Источник: Маркетинговое бюро Monya Gets

Оставить комментарий

Олена Гринюк

Олена Гринюк

Директор компании GG Company sp. z o.o. (Краков, Польша).

Leave a Reply